یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمودرضا جمشیدی

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جمشیدی گفت: فرایند انتخابات در یک روال معقول و منطقی جلو رفته است و این نشان از استحکام و قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که می تواند در یک محدوده زمانی خودش را برای انجام کارهای بزرگ از این دست آماده کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمودرضا جمشیدی در حاشیه شرکت در انتخابات در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ابراز داشت: در مجموع باید گفت که ما ایام تبلیغات نسبت آرامی داشتیم، بدون مشکل و حاشیه و این حاصل تلاش همه دست اندرکاران اجرایی و نظارتی و تبلیغاتی بود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ادامه داد: صدا و سیما در فرآیند انتخابات به خوبی وارد عرصه شد و وزارت کشور و شورای نگهبان که مجری و ناظر انتخابات هستند نیز خودشان را خیلی زود آماده کردند و خوب پای کار آمدند.

وی گفت: فرایند انتخابات در یک روال معقول و منطقی جلو رفته است البته در همه انتخابات شاهد بروز سر و صداهای محدودی در ایام تبلیغات بین نامزدها هستیم که طبیعی می باشد، ولی ما این سر و صداهای محدود را هم در اندازه ای که قابل توجه باشد نداشتیم و این نشان از استحکام و قوت نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد که می تواند در یک محدوده زمانی خودش را برای انجام کارهای بزرگ از این دست آماده بکند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha